MERHABA:)
Bugün size Gaziantep yöresinden öğlen için yapılan,yapımı çok kolay vee evde dünden kalan ekmekleri değerlendirmemizi sağlayan bir tarif vereceğim :)
Bu tarifi ben Gaziantep yöresine ait olduğunu biliyorum ama belki başka yörelerde de vardır.Tarife geçelim :)
OMAÇ TARİFİ ;
(4 kişilik)
* 3-4 tane bayatlamış ekmek (dünden kalan)
*4 tane kabukları soyulmuş domates
*1 tane soğan (küçük doğranmış)
*1 tane yeşil biber
*Yarım demet maydonoz
*Bir yemek kaşığı salça
*Yarım çay bardağı zeytinyağı
*Tuz,pul biber,kimyon (İsteğe göre)
Ekmekleri küçük küçük koparıp büyük bir kaba koyalım.Diğer tüm malzemeleri doğrayıp kabın içinde yoğuralım.Daha sonra elimize belli miktar alıp sıkıp tabaklara yerleştirelim.
İşte basit öğle yemeğimiz hazır :) Umarım beğenirsiniz :)
Afiyet olsun :)




