19 Mayıs 2017 Cuma

ÖNCE RUHUNU TEMİZLE // 1

     MERHABA!
            Aslında hepimiz yalnızız..Etrafı en kalabalık olanımızın bile içinde bir yerlerde kimsenin bilmediği bir yalnızlık yaşar.Bütün korkularımızı,sıkıntılarımızı,eksik gördüğümüz yanlarımızı hep oraya atarız.Orada saklayınca kimse göremeyecek,kurtulacağım sanırız.Kabul etmek istemez,görmezden geliriz.Ama o içerler de bir yerler de hep vardır.Büyüdükçe büyür! Belki sana bir hastalık olarak geri döner! Nereden çıktı bu şimdi neden beni buldu diye üzülürsün..Unutma! onu sen büyüttün.Baş edebileceğin kadar küçükken sen hep sakladın,gizledin onu yok etmek yerine içinde besledin!
           Ufacık şeyleri kafana takıp,hayatın en güzel yıllarını kötü geçirmek mi istersin?Bence istemiyorsun..
O zaman bırak bir şeylerle kavga etmeyi,kini,nefreti,hasetliği bırak..Ruhunu o kötü duygularla besleme..İzin ver ruhunda çiçekler açmasına..
Ben kurtuluşu yazmakla buldum.Unutma,insanın en dürüst olduğu kişi kendisidir.
Senin içinde olup bitenleri,senden daha iyi kimse bilemez.İçinde oluşturduklarını yıkabilecek gücü olanda yalnızca sensin..Kendini keşfet..Kendini yine kendine anlat.
            Göreceksin,kimse seni yıkamayacak! Çünkü sen en büyük silaha sahipsin.Artık kendini tanıyor,seviyorsun.Yanlışlarının farkındasın.Ama hatalarının seni asla eksik bir insan yapmayacağını da biliyorsun.Bu inişleriyle,çıkışlarıyla senin hayatın! Ve kafana taktığın hiçbir şey senden daha değerli değil..Bunu anlamak için geç kalma! Eğer bu satırlar sana ulaşıyorsa,al kendine güzel bir defter ve yazmaya başla.İçinde kalan her şeyi kini,nefreti,sıkıntıyı hepsini yaz.Yaz ve kurtul onlardan.O defterde kalsınlar.Sen hayatına yenilenmiş olarak devam et..Ve unutmadan şu sözü aklından hiç çıkarma '' Her şey çok güzel olacak! ''
                                                 

SON.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder