22 Mayıs 2017 Pazartesi

Pure Beauty BB cream ve CC cream karşılaştırması

         Merhaba!

         Hepimizin seçmekte zorlandığı iki ürünü sizin için karşılaştırdım..Peki Pure Beauty BB Cream ve CC Cream'den hangisini seçmeliyiz?


            Aslında bu biraz bizim beklentimize bağlı.Yazın sıcaklardan dolayı cildimize fondöten sürmek istemiyoruz.Çok ağır bir his yaratıyor ve zaten akıyor.Bence bu BB ve CC kremler tam olarak yazın kullanıma uygun.Çünkü yapısı fondöten kadar ağır olmamakla birlikte,içerisinde spf 42 içeriyor.Yani güneş koruması sağlıyor.CC kremin güneş koruması bir tık daha az spf 30 içeriyor.Ancak yine de hatrı sayılır bir korumaya sahip. 

  Anlatmaya BB kremden başlayalım.Pure Beauty'nin BB kremi çok ünlendi.Hatta watsons ödüllerini bile aldı.Ben de hemen alıp denedim.Bu kremin yalnızca bir rengi bulunuyor.Cilde sürülünce cildimizin rengini alıyor ve renkleri eşitliyor.Yüksek güneş korumasıda içerdiği için hem güneş kremi yerine geçiyor hem de renkleri eşitleyerek cilt tonunu güzelleştiriyor.Ben çok kez denedim ancak yüzümde biraz gri kaldı ve çok matlaştırdı.Beyaz tenli olmama rağmen cildimde oluşturduğu bu rengi pek sevemedim.Çok daha koyu tenlilere hiç olmayacağını düşünüyorum.Belki renk seçenekleri olsaydı daha güzel olabilirdi.Tek renk olunca o grilik hoşuma gitmedi.Sizin yorumunuz ne? 

                                                      (Az olan CC krem çok olan BB krem)


       Şimdi gelelim CC kreme; BB kremden istediğimi alamayınca CC kremi denemek istedim.CC krem BB'ye göre daha az kapatıcılık içeriyor.Renkli bir nemlendirici örneğini verebiliriz.CC kremin iki rengi bulunuyor.Bende ki rengi natural ve cildime tam oturdu.Beyaz ve buğday tenlilere olabileceğini düşünüyorum.Çok doğal görünüm veriyor ve ışıltılı bir yapıya sahip..Disko topu gibi olmuyorsunuz merak etmeyin :) Bence yaz için çok uygun hem spf içermesi hem doğal görünümüyle hem de renkleri eşitlemesiyle benden tam not almayı başardı! Sizin CC krem hakkında yorumlarınız neler?
                                         

                                         

      CC krem dış görünüş olarak bile daha güzel :) Bileğimde görünüşünüde ekliyorum..Siz bakın ve karar verin..Fikirlenizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

                                        

    Üstte ki ışıltılı görünüm CC krem,altta kireç gibi beyaz görünen BB krem :) BB kremi dağıtmama rağmen ancak rengi böyle oldu ciltte daha çok belirgin görünüyor.Özellikle yazın cilt rengimiz değiştiği için daha belirgin görünüyor.CC krem daha ışıltılı ve canlı görünüyor.Benim fikirlerim bunlar..Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere..Öptüm! 

21 Mayıs 2017 Pazar

YABANCI DİZİ ÖNERİLERİ

                                                                   MERHABA
 Severek izlediğim yabancı dizi önerilerimi sizinle paylaşmak istiyorum.Boş vakti olup,ne izleyeceğine karar veremeyenlere belki bir fikir olur.Sizinde benimle paylaşmak istediğiniz bir dizi varsa lütfen yorum bırakın..Sevgiler..

1: THE WALKİNG DEAD:

                                                                      IMDB:8.5                               
                             
Çoğunuz Walking Dead'i duymuştur.Ön yargılarınızı kırıp mutlaka izlemeniz gerekiyor.Çünkü bu dizi basit bir zombi dizisinden çok daha fazlası..Umarım spoiler vermeden anlatabilirim.
    
      Dizimizin ana karakteri Rick Grimes bir polis şefidir.Bir gün bir suçlunun peşindeyken vurulur ve hastaneye kaldırılır.Rick komadayken olanlar olmuştur.Dünyada bir salgın vardır ve hızla insanlar arasında yayılır.Bu salgın insanları yürüyen ölülere çevirir.Diğer bir tabirle zombi'ye..Bu yürüyen ölülerin yalnızca beyinlerin de bir yer çalışmaktadır.Bu yer sayesinde yürüyor ve yemek yeme ihtiyacı duyuyorlardır.Bu zombilerden kurtulmak için onların beyinlerine vurmak,çalışan tek yeri yok etmek gerekmektedir.Ancak bu salgın o kadar hızlı ilerler ki baş etmek oldukça zorlaşır.Hayatta kalan insanlar birleşip,zombilerden korunmak için yaşam mücadelesi verir.Çünkü yürüyen ölüler tarafından ısırıldıktan sonra hemen salgın bulaşıp insanı dönüştürür.Rick ve grubunun yaşadıklarını mutlaka izlemelisiniz.Asla pişman olmayacaksınız.
                                           

2: SHERLOCK HOLMES:

                                                                      IMDB:9.2
                                                  

Sherlock Holmes..Gerçekten efsane bir yapıt..Sherlock dünyaca ünlü bilinen dedektiftir.
Arthur Conan Doyle tarafından yaratılmış bir karakterdir.İlk olarak 1887 yılında gazetede yayımlanmıştır.Günümüz de bir çok romanları bulunmakta olup,diziside mevcuttur.
             Sherlock karakterine hayat veren oyuncu Benedict Cumberbatch'dır.Dizide en yakın arkadaşı Dr.Watson ile tanışıp 221B Baker Street'de yaşamaya başlıyorlar.Gizemli olayları çözmesi için Sherlock ve Dr.Watson'un evine gelenleri,Sherlock'un kendine hayran bırakacak bir şekilde zihninden çözmesi hem eğlenceli hem de sürükleyici oluyor.
             Dizi 90 dakikalık 12 bölümden oluşuyor.Şimdilik 4 sezon yayınlandı ve 5.sezon için onay alındı.Ayrıca dizinin müzikleride bir o kadar güzel.Ben 5.sezonu iple çekiyorum.Yeni sezon gelmeden mutlaka izlemelisiniz!

                            
                                                         3:BREAKİNG BAD:
                                                              İMDB:9.5
                                  

       50 yaşında bir kimya öğretmeni olan Walter White evlidir ve normal bir yaşam sürer.Maddi olarak sıkıntıları vardır ve ek iş olarak araba yıkamacısında çalışır.Taa ki kanser olduğunu öğrenene kadar.Kanser olduğunu öğrendikten sonra,sıradan olan hayatı hareketli bir yaşama döner.Öldükten sonra ailesine iyi bir para bırakmak isteyen Walter,eski lise öğrencisi olan Jesse Pinkman ile uyuşturucu yapmaya başlar.Piyasada hiç olmayan kalitede metamfetamin üreten ikili kendilerini eski yaşamından çok farklı bir hayatın içinde bulurlar.Toplam 5 sezonluk bir dizidir.IMDB puanı gördüğümüz üzere çok yüksek ve çok sevilen bir dizidir.Bazı bölümler çok durağan geçse de izleyiciyi bir şekilde kendine bağlamayı başarıyor..

                                                            
4:SHAMELESS:
                                                                IMDB:8.7
                  


      
Komedi-dram türünde geçen dizimiz,Amerika'da Chicago’nun güneyinde geçer.Altı çocuk ve bir babadan oluşan ailenin trajikomik hikayesini anlatmaktadır.Baba Frank alkol bağımlısı ve çok ilgisiz bir babadır.Çocuklardan en büyüğü olan Fiona ise hayatını kardeşlerinin eğitimine ve bakımına adamıştır.Bu ailenin başına gelen komik bazen de üzücü hikayelerin içine girmeye hazırmısınız? Her ne yaşarsa yaşasınlar ''Gallagher'ler her şeyin üstesinden gelir'' demekten vazgeçmiyorlar.Bu dizi 5.sezonu bitirip,6.sezon için onay almıştır.

                                                            
5:PRİSON BREAK:
                                                                   IMDB:8.5
                                      

         
Dizi 2006 Emmy ödüllerine en iyi dizi olarak aday gösterilmiştir.Dizi normalde 4.sezonda final yapmıştır.Ancak yoğun ilgi sonucu 5.sezonla ekranlara geri dönmüştür.Başrol Michael Scofield suçsuz yere hapse giren abisi Lincoln'u kurtarmak ister.Michael inşaat mühendisidir ve abisinin kaldığı Fox River hapishanesinin iç yapısını bilmektedir.Kusursuz bir plan kuran Scofield vücuduna kaçış planını ve yaşayacakları her hangi sorunu bile düşünerek,vücuduna dövme yaptırmıştır.Ancak Lincoln'ün hapse girmesinin arkasında çok büyük insanlar vardır.İşler hiç düşündüğü gibi kolay olmayacaktır.Michael bir suç işleyerek Fox River'a girer.Kaçış planı başlamıştır.Soluksuz izleyeceğiniz bir dizi kesinlikle izlemelisiniz..!

       Benim şimdilik izlediğim diziler bunlar,sizinde önerilerinizi bilmek çok isterim :) Öptüm.

19 Mayıs 2017 Cuma

ÖNCE RUHUNU TEMİZLE // 1

     MERHABA!
            Aslında hepimiz yalnızız..Etrafı en kalabalık olanımızın bile içinde bir yerlerde kimsenin bilmediği bir yalnızlık yaşar.Bütün korkularımızı,sıkıntılarımızı,eksik gördüğümüz yanlarımızı hep oraya atarız.Orada saklayınca kimse göremeyecek,kurtulacağım sanırız.Kabul etmek istemez,görmezden geliriz.Ama o içerler de bir yerler de hep vardır.Büyüdükçe büyür! Belki sana bir hastalık olarak geri döner! Nereden çıktı bu şimdi neden beni buldu diye üzülürsün..Unutma! onu sen büyüttün.Baş edebileceğin kadar küçükken sen hep sakladın,gizledin onu yok etmek yerine içinde besledin!
           Ufacık şeyleri kafana takıp,hayatın en güzel yıllarını kötü geçirmek mi istersin?Bence istemiyorsun..
O zaman bırak bir şeylerle kavga etmeyi,kini,nefreti,hasetliği bırak..Ruhunu o kötü duygularla besleme..İzin ver ruhunda çiçekler açmasına..
Ben kurtuluşu yazmakla buldum.Unutma,insanın en dürüst olduğu kişi kendisidir.
Senin içinde olup bitenleri,senden daha iyi kimse bilemez.İçinde oluşturduklarını yıkabilecek gücü olanda yalnızca sensin..Kendini keşfet..Kendini yine kendine anlat.
            Göreceksin,kimse seni yıkamayacak! Çünkü sen en büyük silaha sahipsin.Artık kendini tanıyor,seviyorsun.Yanlışlarının farkındasın.Ama hatalarının seni asla eksik bir insan yapmayacağını da biliyorsun.Bu inişleriyle,çıkışlarıyla senin hayatın! Ve kafana taktığın hiçbir şey senden daha değerli değil..Bunu anlamak için geç kalma! Eğer bu satırlar sana ulaşıyorsa,al kendine güzel bir defter ve yazmaya başla.İçinde kalan her şeyi kini,nefreti,sıkıntıyı hepsini yaz.Yaz ve kurtul onlardan.O defterde kalsınlar.Sen hayatına yenilenmiş olarak devam et..Ve unutmadan şu sözü aklından hiç çıkarma '' Her şey çok güzel olacak! ''
                                                 

SON.